نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

گل‌محمدی باز هم هواداران پرسپولیس را غافلگیر می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۰۱۰۴۴
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
گل‌محمدی باز هم هواداران پرسپولیس را غافلگیر می‌کند؟
سرمربی تیم پرسپولیس قصد دارد در بازی با نفت آبادان یک بار دیگر هواداران تیمش را غافلگیر کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه شب در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم مس رفسنجان رفت و در یک بازی برتر موفق شد در نهایت با نتیجه ۳ بر یک این تیم را شکست بدهد و با توجه به توقف استقلال به فاصله ۳ امتیازی این تیم در صدرجدول برسد.

یکی از اتفاقات مهم این بازی حضور احمد گوهری دروازه‌بان جدید پرسپولیس در چارچوب دروازه این تیم آنهم برای اولین بار بود. پس از اینکه حامد لک در جریان بازی هفته نوزدهم پرسپولیس و گل گهر سیرجان که با تساوی یک - یک تمام شد روی گل خورده سرخپوشان مقصر بود، گل‌محمدی تشخیص داد که در بازی با مس برای اولین بار از احمد گوهری استفاده کند.

با وجود اینکه در جریان بازی با مس گوهری نتوانست کلین شیت کند و یکبار دروازه‌اش باز شد، اما شنیده می‌شود کادرفنی پرسپولیس از عملکرد این بازیکن رضایت کامل دارند و به احتمال فراوان در بازی یک شنبه مقابل صنعت نفت آبادان هم از گوهری استفاده خواهند کرد.

احمد گوهری در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی فوتبال کشورمان از تیم صنعت نفت جدا شد و به پرسپولیس پیوست تا جانشین بوژیدار رادوشوویچی شود که به خاطر مشکلات مالی از پرسپولیس جدا شده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->